Colégio DOM - AppAluno voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Colégio DOM - AppAluno Beoordeling

Colégio DOM - AppAluno is een Android-applicatie ontwikkeld door MSystems. Het is een gratis educatieve en referentie-app ontworpen voor ouders en studenten van Colégio Dom. De app is bedoeld om ouders en studenten op de hoogte te houden van het laatste nieuws, evenementen en activiteiten op school.

De app heeft een gebruiksvriendelijke interface waarmee ouders en studenten belangrijke informatie kunnen raadplegen, zoals roosters, cijfers en aanwezigheidsrecords. Het beschikt ook over een berichtensysteem waarmee ouders en leraren rechtstreeks kunnen communiceren. Over het algemeen is Colégio DOM - AppAluno een nuttige tool voor ouders en studenten die op de hoogte willen blijven van hun schoolleven.

Programma is beschikbaar in andere talen

Colégio DOM - AppAluno voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.5.6
  • 4.9

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Colégio DOM - AppAluno

Heeft u geprobeerd Colégio DOM - AppAluno? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.